pdftex -- zakaz tisku a spol.

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Dec 8 16:05:41 CET 1999

On Wed, 8 Dec 1999, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> sazel jsem knihy pro jedno nakladatelstvi a oni se rozhodli, ze je chteji
> mit i v PDF na WWW. Informoval jsem je, ze se da zakazat tisk, aby si lide
> nemohli delat kopie knihy a museli si ji koupit. Redaktorka mi rekla, ze o
> zakazniky, kteri si radeji knihu (pokud mozno ilegalne na zarizeni
> zamestnavatele) vytisknou sami, stejne nemaji zajem. Z tehoz duvodu nejsou
> takova omezeni ani v elektronicke verzi Zpravodaje.

Mela rozum. ;-)
Ostatne, kdyz potrebuji z nejake knihy pro svoji potrebu okopirovat dve
stranky, tak ji pak nemusim shanet po knihovnach a tam si to kopirovat na
kopirce, kdyz je ta kniha v pdf.  Pokud jde o celou, tak tu si podle
okolnosti (druh, pouziti, financni moznosti, prostorove moznosti ;-))
bud koupim nebo pujcim, ze.

Vsechny zdravi
               BoChal.