pdftex -- zakaz tisku a spol.

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Dec 8 15:50:11 CET 1999

On Wed, 8 Dec 1999, Jaromir Kuben wrote:

> To ovsem znamena, ze se ghostscriptem neda ani prohlizet. :-(
> Jaromir Kuben

Presne tak, ale pry je na to nekde na internetu nejaky patch... Ostatne,
sazel jsem knihy pro jedno nakladatelstvi a oni se rozhodli, ze je chteji
mit i v PDF na WWW. Informoval jsem je, ze se da zakazat tisk, aby si lide
nemohli delat kopie knihy a museli si ji koupit. Redaktorka mi rekla, ze o
zakazniky, kteri si radeji knihu (pokud mozno ilegalne na zarizeni
zamestnavatele) vytisknou sami, stejne nemaji zajem. Z tehoz duvodu nejsou
takova omezeni ani v elektronicke verzi Zpravodaje.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/