pdftex -- zakaz tisku a spol.

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Dec 8 12:18:25 CET 1999

On Wed, 8 Dec 1999, Jaromir Kuben wrote:

> Standardne jdou takove veci pomoci Acrobat Exchange (komercni), ktery
> dovoluje pdf editovat. Pokud ale pouzijete pro tisk neco jineho nez
> Acrobat Reader (napr. ghostscript), pravdepodobne stejne nebude podobne
> zakazy respektovat.

Zplatpambu za to.
Jaky muze byt duvod neco dovolit jen zobrazit a zakazat tisknout?
Snad jen penize: prohledni, a nechces-li si kazit oci u monitoru,
zaplat!

Ale o tom uz kazal M. J. Hus:

Chces pokrtit dite? --- Zaplat!
Chces se vyzpovidat? --- Zaplat!
Spachal jsi smrtelny hrich? --- Zaplat, a bude ti odpusteno!
Chces posledni pomazani? --- Zaplat!!!
A kdyby sam dabel prisel
  a zaplatil ---
    vstoupil by na nebesa!!!