pdftex -- zakaz tisku a spol.

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Dec 8 11:41:10 CET 1999

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> Dobry den!
>
> Acrobat Reader ve formulari Document Security naznacuje, ze je mozne
> v PDF dokumentu nastavit heslo pro otevreni, zakazat tisk, zmeny apod.
> Muzete mi, prosim, nekdo poradit, jak to udelat? Ze vseho nejvic bych
> potreboval
> ten zakaz tisku.
>
> BTW, jde to nejak udelat i pro PDF dokument, ktery ziskam cestou
> tex -> dvips -> ps2pdf (soucast GhostScriptu)?
>
> S diky
> M.K.

Dobry den.
Standardne jdou takove veci pomoci Acrobat Exchange (komercni), ktery
dovoluje pdf editovat. Pokud ale pouzijete pro tisk neco jineho nez
Acrobat Reader (napr. ghostscript), pravdepodobne stejne nebude podobne
zakazy respektovat. Vzpominam si, ze se o tom nekde mluvilo.
Zdravi
       Jaromir Kuben