Kompilace texk-7.2

Alexandr Malusek malusek at hroch.ujf.cas.cz
Tue Dec 7 19:18:28 CET 1999

Karel.Dudasek at vtopu.army.cz (Karel Dudasek) writes:

> mel jsem v umyslu prelozit TeX ze zdrojovych souboru
> texk-7.2, ze kterych jsem jej prelozil pod Linuxem
> bez potizi.
> Cilovy system je HP-UX s prekladacem C/ANSI C.

Byt Vami, vydal bych se cestou nejmensiho odporu: Napred bych
nainstaloval GNU gcc a GNU make a pomoci nich bych TeX zkompiloval.
(Pod Solarisem 2.6 jsem musel gcc-2.95.2 kompilovat tak, aby pouzival
GNU ld a gas. Jinak jsem mel problemy s linkovanim C++. Pod HP-UX to
asi nutne neni, ale je dobre o techto problemech vedet.)

Moje zkusenost je, ze prekladace dodavane se systemem (HP-UX, Solaris
1.x) jsou dobre pro zkompilovani jadra, ale na jine veci se moc
nehodi. Pokud mate zakoupene nejake prekladace vcetne vyvojoveho
prostredi, pak se muzete o portaci TeXu pokusit. Se systemovym
cc bych cas neztracel.

--
A. Malusek  (malusek at ujf.cas.cz)
UJF AV CR