Kompilace texk-7.2

Karel Dudasek Karel.Dudasek at vtopu.army.cz
Thu Dec 2 20:15:58 CET 1999

Dobry vecer,
mel jsem v umyslu prelozit TeX ze zdrojovych souboru
texk-7.2, ze kterych jsem jej prelozil pod Linuxem
bez potizi.
Cilovy system je HP-UX s prekladacem C/ANSI C.
Behem skriptu configure jsem objevil, ze hppa... nezna
a proto bych se rad zeptal, kde bych mu mel oznamit,
jake volby, pripadne jake programy lze na tomto systemu
pouzit. Asi koukam spatne, protoze uz do toho koukam tyden
a porad se nedari.
Kdyz uz mi to aspon ( po upravach ruznych zdrojaku )
prelozi, tak behem make install spadne tex
na Segmentation fault.
		Diky aspon za nakopnuti
--
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek at vtopu.army.cz      Karel.Dudasek at dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509