Představení

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Thu Aug 5 18:50:17 CEST 1999

Pekny prazdninovy podvecer,

On Wed, Aug 04, 1999 at 10:21:36AM +0200, Tomas kouba wrote:

> Doporucit lze pane Rybickuv LaTeX pro začátečníky, pro hlubsi
> pochopeni pak pane Olsakovi knihy

Lze nahlednout napriklad stranky CSTUG, konkretne
http://www.cstug.cz/literatura/index.html

> Nenabizel jsem Vam pred casem vypaleni Linuxu? Do konce zari mam k
> dispozici vypalovacku pod Win95 a pevne pripojeni. Na/za donesene
> medium jsem ochoten rozumne (napr. archiv CTAN) veci stahnout a
> vypalit (Praha).

V nabidce na URL vyse je tez troj CD-ROM CTAN, clenum CSTUG
za 150 Kc plus postovne; se Zpravodajem 3/99 ho
obdrzi tez vsichni kolektivni clenove CSTUG.

Hodne veci vcetne stranek CSTUG z jara je na CD TeXlive 4,
ktery spolu s manualkem ve Zpravodaji 1-2/99 obsahujicim
vysazeny vyse zmineny katalog baliku tetexu obdrzeli vsichni prispevky na
rok 1999 zaplativsi clenove CSTUG.

Zdravim
Petr Sojka