RE: Představení

Matej Cepl CeplM at seznam.cz
Thu Aug 5 10:49:23 CEST 1999

On 4 Aug 99, at 10:21, Tomas kouba wrote:

> 118kB, mam?

Jo, to je dobry. Dekuji.

> Nenabizel jsem Vam pred casem vypaleni Linuxu? Do konce zari mam k
> dispozici vypalovacku pod Win95 a pevne pripojeni. Na/za donesene
> medium jsem ochoten rozumne (napr. archiv CTAN) veci stahnout a
> vypalit (Praha).

Nakonec jsem zmermomocnil nekoho jineho, takze mam RH 6.0 CZ
na jednom CDcku (binaries only) a nekolik dalsich drobnosti
(zejmena KLyX). Zbyva mi sehnat jenom nekolik (velmi malo) veci,
takze by to mozna stacilo na disketu (ted me nejvice pali pocesteni
EMACSu, nejaky faxovaci program, ChkTeX a LaTeX2HTML --- ale
ani jedno neni kriticke). No, vlastne --- kdybych mi nekdo vypalil
vsechny pristupne Zpravodaje CSTUGu... (lepe nez na tom RH, kde
jsou necitelne Linuxove Noviny). Musim se nad tim zamyslet. Dekuji
za nabidku, kdyz tak dam vedet.

					Hezky den

								Matej Cepl