pdfTeX - nastaveni, TeX live

^(w)^ wohnivec at iol.cz
Sun Aug 22 02:21:29 CEST 1999

Zdravim vespolek

narouboval jsem na stary teTeX na hardisku CDromku s TeXlive, zatim
provozovanou primo z mnechaniky, celkem vse funguje dobre

zajimalo by mne,

- jestli lze pdfTeX nastavit na utomaicke dogenerovani
fontu, bohuzel ne vsechno mam k dispozici v postscriptu

- v jakem rozliseni a v jakem 'mode' si pdfTeX bere *.pk fonty, a jestli
se to da nejak nastavit, aby clovek nemusel generovat fonty, ktere
uz ma vygenerovany pro prohlizec dvi, ten mam nastaven na tytez fonty co
k tisku, zmanualu jsem ztoho moudry nebyl

- xdvi dostane-li soubor, ktery ma ve jmenu mezeru, lomitko, dvojtecku se
chova trochu chaoticky, vola www browser na neexistujici URL...

mel by nekdo nejaky napad?

dekuji

--
LinuX is like a wigwam          _     _