slaby pocitac

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Apr 29 07:56:11 CEST 1999

> Na prave takomto stroji som vyrobil tisice stran bez akychkolvek
> problemov. Dokonca sa mozete pomerne dost priblizit rychlosti pentia
> (100MHz)  ak si
> hlavne .tfm subory ale aj tex.exe, dviscr.exe, a vybrane .pk fonty
> date na RAM disk. Ak pouzijete tex.exe staci vam 620 kB RAM. Problemy mozu
> vzniknut len pri velkych tabulkach  a viacerych ako dvoch typoch delenia.

funguje bez problemov aj tex386.exe (pozor su rozne verzie) a to bez
akychkolvek pridavkov do config.sys.

> Vsetko toto umozni vyborne sklbit editor p. Bittoa. Vas praca bude urcite
> rychlejsia ako keby ste pracovali na Pentiu a pouzivali nejaky obycajny
> editor nijako neprisposobeny Texu.

najviac casu Vam usetri vtedy, ak casto prekladate pocas pisania dokumentu.
Ja si proste neviem predstavit, ze napisem tabulku, alebo zlozitejsiu rovnicu,
alebo....., a hned ju neprelozim (dokonca viac krat). Bez akehokolvek
oznacenia Vam ju priamo z editora prelozi (iba rovnicu, tabulku,.... podla
toho kde som). Hned ju mate pred ocami a po Q (v dviscr.exe) mozete
pokracovat presne tam, kde ste boli. Ked je chyba, tak skoci na chybu
automaticky. Na takej masine rovnicu, tabulku..... uvidite za cca 2 sekundy.

Takto dokonca (ked je vsetko na RAM a aj tam pracujete) dobehne (ak
nepredbehne) Pentimum - do 100MHz, ked tam samozrejme vsetko bezi na HARD
disku. Ak ho nahodou chcete vyskusat je dakde v Brne
             ....../bitto/latexman.zip

Dufam, ze sa nepletem.

Zdravi
     Ladislav Bitto