slaby pocitac

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Wed Apr 28 16:26:57 CEST 1999

On Wed, 28 Apr 1999, Martin Osovsky wrote:

> Dobry den,
>
> mel bych dotaz - mam ted pocitac s proc. 80386SX, 4 MB RAM, OS MS-DOS s Win
> 3.11, HD asi 120 MB, a rad bych presto provozoval alespon kousek neceho v
> LaTeXu, zajimalo by mne, bude mi neco rozumne fungovat? Jak se to jmenuje
> a kde to najdu?
> A jeste jeden, nevite nekdo, jestli existuje v Brne nejake misto, kde by
> mi za mirnou uplatu vytiskli dokumenty v .ps nebo .dvi?

Na prave takomto stroji som vyrobil tisice stran bez akychkolvek
problemov. Dokonca sa mozete pomerne dost priblizit rychlosti pentia
(100MHz)  ak si
hlavne .tfm subory ale aj tex.exe, dviscr.exe, a vybrane .pk fonty
date na RAM disk. Ak pouzijete tex.exe staci vam 620 kB RAM. Problemy mozu
vzniknut len pri velkych tabulkach  a viacerych ako dvoch typoch delenia.

Vsetko toto umozni vyborne sklbit editor p. Bittoa. Vas praca bude urcite
rychlejsia ako keby ste pracovali na Pentiu a pouzivali nejaky obycajny
editor nijako neprisposobeny Texu.

Vsetko o com so hovoril je samozrejme po DOSom.

Zdravi

Anton Surda