MikTeX 1.20

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Apr 9 11:16:17 CEST 1999

On Fri, 9 Apr 1999, Kornel CSACH III. wrote:

> malo by stacit
>
> tex --ini --TCX=cp852-cs.tcx cslatex.ini
>
> ale treba mat nastavene cesty ... a pravdepodobne ani to --TCX netreba
> pri inicializacii a potom vyrobit bat
>
> cslatex.bat
> tex --TCX=cp852-cs &cslatex %1 %2 %3 .....
>
> Ja osobne by som navrhoval aby sme sa vsetci dohodli ako budeme
> doinstalovavat CStex do miktexu mozno by nebolo odveci urobit dajaky zip
> a zverejnit ho na ftp ...
>
>                                    Kornel CSACH III.

Mozna by stalo za to dodrzet nazvy davek tak, jak jsem se dohodl s Fabrice
Popineau, ktery zarazoval obsah /bin/win32 do pripravovaneho CD TeXlive 4,
ktere se nyni uz pravdepodobne lisuje. Po konzultaci s Jirim Osobou jsem
navrhl, aby Fabrice do CDcka zaradil tyto nazvy:

csplain.bat:
tex -fmt=csplain -translate-file=cp1250cs %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9

csplaini.bat:
tex -fmt=csplain -translate-file=il2-cs %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9

csplaind.bat:
tex -fmt=csplain -translate-file=cp852-cs %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9

csplaink.bat
tex -fmt=csplain -translate-file=kam-cs %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9

Analogicky cslatex.bat, cslatexi.bat, cslatexd.bat a cslatexk.bat, jen
misto -fmt=csplain je psano -fmt=cslatex.

Analogicky davky (na fileseytemech, ktere dovoluji dlouhe nazvy):
pdfcslatex.bat, pdfcslatexd.bat, pdfcslatexi.bat, pdfcslatexk.bat,
pdfcsplain.bat, pdfcsplaind.bat, pdfcsplaini.bat, pdfcsplaink.bat, jen
misto TeXu je pouzit pdftex.

Je mozne, ze se rozvine diskuse hlavne kolem toho, jak maji vypadat
"nativni" davky, ktere nemaji pismenko navic. Toto rozhodnuti by melo
navazovat na kodovani nejcasteji pouzivane ve Win a v editoru, kterym jsou
nejasteji porizovany zdrojove texty. Domnivam se, ze se jedna o CP1250, i
kdyz tusim, ze me nekteri skutecni uzivatele Win mohou zacit presvedcovat
o necem jinem.

Petr Olsak