MikTeX 1.20

Kornel CSACH III. kcsach at dec.upjs.sk
Fri Apr 9 09:59:25 CEST 1999

> Prave jsem si nainstaloval MikTeX 1.20 s TCX tabulkama (vse bez
> zdrojaku a omegy). Muze mi nekdo poradit jake vsechny kroky je treba
> udelat, abych mohl pouzivat cestinu jako drive v emtexu. Hlavne bych
> potreboval rozchodit cslatex, ale zajimal by me i csplain a casem
> bych chtel taky zkusit pdftex ma s tim nekdo nejake zkusenosti?
malo by stacit

tex --ini --TCX=cp852-cs.tcx cslatex.ini

ale treba mat nastavene cesty ... a pravdepodobne ani to --TCX netreba
pri inicializacii a potom vyrobit bat

cslatex.bat
tex --TCX=cp852-cs &cslatex %1 %2 %3 .....

Ja osobne by som navrhoval aby sme sa vsetci dohodli ako budeme
doinstalovavat CStex do miktexu mozno by nebolo odveci urobit dajaky zip
a zverejnit ho na ftp ...

                                   Kornel CSACH III.