MP obrazky a chybejici PS fonty

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Apr 8 08:34:02 CEST 1999

> Dobry den,
> pri dokoncovani Zpravodaje 3-4/98 jsem narazil na nasledujici problem. Ve
> Zpravodaji jsou metapostove obrazky, ktere jsem od autoru dostal hotove.
> Nektere z nich maji popisy a pouzivaji CM fonty. Zpravodaj se sazi s
> pouzitim CS fontu. Tak se stalo, ze opbrazek v MP vyzadoval CMR7, ale
> tento font se jinde ve Zpravodaji nepouzival a dvips 5.58 jej do PS
> souboru nevlozil. Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem programem t1ascii
> prevedl cmr7.pfb na cmr7.pfa a na zacatek dokumentu jsem napsal
> [...]

Mam zkusenost, ze kdyz jsem mel obrazky v MP, ktere obsahovaly popis
(cs* fonty) a text rovnez byl v cs* fontech, musel jsem pouzit pro
dvips prepinac -j0, jinak se do ps souboru nacetl jen neuplny font
a nektere znaky chybely. Tezko rici, podle ceho se mnozina vybranych
znaku ridi, ale zdalo se, ze to neodpovidalo ani znakum potrebnym
pro obrazky ani znakum potrebnym do textu. Zkuste, jestli to nejak
ovlivni nacteni cm* fontu.
Myslim, ze pan Olsak se zminoval, ze vi, v cem je chyba, ale ze autor
dvips to za chybu nepovazuje a nehodla to opravit.
Zdravi
       Jaromir Kuben