Spell-checker pro plain TeX

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Tue Sep 15 21:48:59 CEST 1998

Lubos Kloc wrote:
> Vazeny pane Toman,
>    Vase otazka mne pripada stejne nesmyslna, jako se ptat,
> jaky je prinos toho, ze chleba neni v obchodech zadarmo.
> CsTUG neni zadny exkluzivni klub, staci zaplatit prispevky
> ve zcela snesitelne vysi, a je po smule.
>    Skutecnost, ze nekteri programatori (na rozdil od zemedelcu
> a pekaru, napr.) davaji sve produkty k dispozici zdarma,
> nezaklada zadny pravni ani moralni narok. Nemuzete chtit
> po nikom, aby napsal napr. univerzalni multiplatformni spellchecker
> a dal Vam ho zadarmo k dispozici.
> Leda po sobe. Nechcete se do toho pustit?

> [...]
Vim ze je to trochu off topic, ale o clenstvi jsem zazadal cirka pred
3mi mesici pomoci internetu a stale mi neprisla slozenka a nevidel jsem
ani zadnou dalsi aktvitu, ani zpravu co mam delat dal, az vyplnim
formular a odeslu jej.
A tak cekam a doufam, ze opravdu CsTUG neni zadny exkluzivni klub, ktery
mne nechce do svych rad. ;(

Ondra Koutek

	   Ondra Koutek		andilek at sh.cvut.cz