doladeni oboustranneho tisku

Karel Petera petera at sgi.fsid.cvut.cz
Mon Sep 21 17:10:37 CEST 1998

Dobry den,

pri oboustrannem tisku z LaTeXu mi proti sobe presne nelicuji
okraje textu, tzn. ze napr. levy okraj textu na jedne strane
(licha strana) neni stejne velky jako pravy okraj na druhe
strane (suda stranka).  Je to zpusobene asi tiskarnou, ktera
nema dobre serizeny obracec papiru pro oboustranny tisk. Nemam
vsak moznost s tim neco udelat, takze se to pokousim resit
posunutim okraju. Zatimco leve a prave okraje si  muzu doladit
pomoci \oddsidemargin a \evensidemargin, nevim jak neco
podobneho udelat s hornim okrajem, aby mi licovali radky v
textu nebo napr. linka v hlavicce, cislo stranky atd.

A nebo,  slo by nejak sude stranky posunout primo na urovni
postscriptu, treba pomoci 'pstops' ? A jak?

  dekuji a preji pekny den

  Karel Petera

 Karel PETERA, E-mail: petera at sgi.fsid.cvut.cz