Znovu tisk na HP 4000N PS v 1200 dpi

Michal Poupa michal at mobil.cz
Fri Sep 11 15:48:46 CEST 1998

Dobry den,
jiz jednou jsem se ptal na tisk na tiskarne HP LaserJet 4000N PS, ale
nedostal
jsem zadnou odpoved proto to zkousim jeste jednou.

Dostal jsem k dispozici novou tiskarnu HP LaserJet  4000N Series PS,
ktera
dokaze tisknout 1200dpi v PostSriptu a ja potrebuji nastavit
konfiguraci TeXu, Metafontu a DVIPS pro toto rozliseni a stale se mne to

nedari. Pouzivam standartni emTeX +
program MNU od pana Olsaka. Vim ze se kofigurace provadi v techto
souborech
tiskarnny.bat a texset.bat.
Prosim vas jestli-ze nekdo puzivate tuto tiskarnu poslete mne prislusne
konfiguracni soubory. (mozna ze jich bude potreba vic nez jen tyhle dva)

Predem diky

               Michal Poupa

   http://hippo.feld.cvut.cz/michal/
        mailto:michal at mobil.cz