Dotaz ohledne editace PS

Robert Wolf wolf at limax.paru.cas.cz
Fri Sep 4 10:23:57 CEST 1998

Dobry den,
predem bych chtel poprat vsem bojovnikum za zarazeni encTeXu do TeXu, aby
se jim to povedlo. Pouzivam TeX a LaTeX pod DOSem (cili asi emTeX, ze?) a
take jsem zacatecnik, takze tato diskuse jde trosku mimo me, ale sleduju ji
a preju Vam, abyste toho cloveka nakonec premluvili:-)

Dale k veci, proc hlavne pisu. Je to sice trosku mimo problematiku TeXu,
ale protoze se to tyka PS (PostScriptovych souboru), tak to zkusim tady (v
konferenci o MS Wordu by mozna asi ani nevedeli, co to je PS:-)). Takze mel
bych dotaz, jestli nevite o nejakem software (klidne i licencni a kde by se
dal zakoupit) na editaci PS souboru (otevreni existujiciho PS souboru,
zmena textu/grafiky, ulozeni do PS souboru) nebo aspon nejakych konverznich
programech, ktere by umely PS prevest do nejakeho standardniho bitmapu
(PCX, GIF, BMP, TIF atp.) a pripadne zase zpet do PS (ale to uz byt nemusi,
hlavne z PS->bmp). Pokud neco existuje, budu velice rad, kdyz mi date
vedet (u freeware staci i http nebo ftp cesta).

Moc dekuju za odpovedi.

Zdravi

						Wolf.