Type1 fonty a disassembling (Was: Re: FW: Problem with Lout & zcaron in Latin2)

Matěj Cepl Cepl at fpm.cz
Wed Oct 14 16:01:03 CEST 1998

Nu, musim se priznat, ze autorska prava me az tak uplne nezatezovali.

Rovnou se zeptam na postup. Vygeneroval jsem si ted bratru 26 souborů
(celkem cca 3 MB) zdrojaku k Type1 a ptam se co dal. Na zacatku jednoho
z nich jsem nalezl radu radku (konkretne 63) plnych kodu ve stylu:

dup 190 /threequarters put dup ...

Je jedine co mam udelat opravit text /threequarters na /zcaron a potom
to zpet zkompilovat do *.PFB (pro vsechny ISO~Latin~2 znaky; a nasledne
-- nejak -- vygenerovat *.AFM metriky) nebo je potreba jeste neco?

Jsou tyhle radky ve vsech zdrojacich stejne (tj. stacilo by udelat to u
jednoho a potom okopirovat do zbylych brutalnim Copy+Paste)?

Dekuji
			Matej Cepl