\penalty

Antonin Luk? LUKS at jointlab.upol.cz
Wed Oct 14 09:19:53 CEST 1998

> Dobry den,
> \strucne zacne samotny text kapitoly. Potreboval bych, aby se mezi \nadpis
> a zacatkem textu (dejme tomu prvnim radkem) nikdy nezalomila stranka.
> Pokousel jsem se toho dosahnou pomoci \penalty, ale bez valneho uspechu.
> Lze toho nejak dosahnout?

       Jak se odpovida na podobny problem v LaTeXu?   Jde-li
o standardni nadpisy treba stylu book?   Staci "nastudovat"
ten styl?   A jak takove studium uskutecnit?
                                               Diky,

> Diky,
>
> Mej(te) se skwelle,
>                  Jindrich Sarson
>

>       .....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....
>
> ******************************************************************
> * Domu:                            Koleje:                       *
> *   Jindr~ich S~ars~on               Kolej S~meralova, pokoj 115 *
> *   Hlavni' 210                      S~meralova 6                *
> *   500 08 Hradec Kra'love'          Olomouc                     *
> [...]
|         Antonin  L u k s     Luk\v{s}   |
|         Laboratory of Quantum Optics    |
|         Faculty of Natural Sciences     |
|         Palacky University              |
|         Trida Svobody 26                |
| 771 46  Olomouc                         |
|         Czech Republic                  |