\hline v tabulke

KOHUTEK IVAN kohutek at imrnov.saske.sk
Tue Oct 13 12:59:31 CEST 1998

Zdravim,
potreboval by som urobit pomocou LaTeX2e v tabulke ciary, oddelujuce
jednotlive riadky tak, aby boli rozne (plne, ciarkovane, bodkovane, ...).

Hladal som, ci pre prikaz \hline nie je nejaky prepinac, ale bez
uspechu.

Da sa to nejak jednoducho dosiahnut ? (najlepsie s prikazom
typu \hline a za nim ako parameter typ ciary)

(dal by sa nejak skombinovat balik PSTricks s jeho moznostami
ohladne kreslenia ciar s robenim ciar v tabulke ?)

Budem vdacny za kazdu radu.

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia
http://www.saske.sk/IMR/umvsav.htm