dvi2tty

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Oct 12 21:28:29 CEST 1998

"Pavel Hanak wrote:"
:
:     :: Existuje nejaka forma tohoto programu, ktera si poradi s ceskym
:     :: kodovanim (ISO 8859-2)? Popr. nejaky jiny SW?
:
: Pred nekolika mesici jsem tento problem take resil, a to tak, ze jsem
: upravoval zdrojaky programu dvi2tty. V podstate jde o jednoduchou upravu
: souboru dvistuff.c.
: Abyste nemusel hledat, kde co upravit, vystavil jsem upravene zdrojaky
: na nasem FTP:
:
: 	ftp://ftp.brailcom.cz/pub/programy/linux/dvi2tty.
:
: Jsou tam uz i na Linuxu prelozene binarky dvi2tty a disdvi, pokud
: nemate chut si to sam prekladat.

Nebo se zkuste podivat na  http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?csdvi

Zdravim
--ps