dvi2tty

Pavel Hanak hanak at brailcom.cz
Mon Oct 12 20:10:45 CEST 1998

>>>>> "HG" == Hans GINZEL <hans at mail.kolej.mff.cuni.cz> píše:

    :: Existuje nejaka forma tohoto programu, ktera si poradi s ceskym
    :: kodovanim (ISO 8859-2)? Popr. nejaky jiny SW?

    HG: V EMTeXu je DviSpell. Pouzijete-li bazi czech.dsi, nejsou s
    HG: csfonty a kodovanim problemy.

Pred nekolika mesici jsem tento problem take resil, a to tak, ze jsem
upravoval zdrojaky programu dvi2tty. V podstate jde o jednoduchou upravu
souboru dvistuff.c.
Abyste nemusel hledat, kde co upravit, vystavil jsem upravene zdrojaky
na nasem FTP:

	ftp://ftp.brailcom.cz/pub/programy/linux/dvi2tty.

Jsou tam uz i na Linuxu prelozene binarky dvi2tty a disdvi, pokud
nemate chut si to sam prekladat.

S pozdravem

--
Pavel Hanak