Babel was: RE: MiKTeX & skhypen.tex

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Oct 6 15:16:19 CEST 1998

On Tue, 6 Oct 1998, Petr Sojka wrote:

> "Ivan Tarapcik wrote:"
> : Ja mam vseobecnejsie otazky k babelu:
> :
> : 1. ako sa stavia cstug k babelu?
> Pozitivne, k jeho pripravovane verzi obsahujici czech.sty "z cstexu".
>
> : 2. robi niekto na podpore slovenciny v babeli? - nieco tam je ale je to velmi velmi ubohe
> To robila Janka Chlebikova, dozna to patrne vylepseni v dalsi verzi
> babelu.
> : 3. ake vyhody mi prinesie babel oproti csTeXu bez babelu
> Bude siren automaticky ve vsech distribucich latexu,
> nebude treba upravovat programu vyuzivajici standardni
> [...]

Upozornuji vsechny priznivce babelu, ze se distributori babelu dopustili
dosti zavazneho prohresku. Prejmenovali v TeXove distribuci Knuthuv soubor
hyphen.tex na cosi jineho a zavedli svuj vlastni hyphen.tex, ktery
odkazuje do Babelu. Pokud na neco takoveho narazite, prosim vymazte
nesparvny hyphen.tex a upozornete durazne na poruseni Knuthovych pravidel
sireni TeXu prislusneho distributora.

Petr Olsak