Babel was: RE: MiKTeX & skhypen.tex

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Tue Oct 6 13:37:01 CEST 1998

"Ivan Tarapcik wrote:"
: Ja mam vseobecnejsie otazky k babelu:
:
: 1. ako sa stavia cstug k babelu?
Pozitivne, k jeho pripravovane verzi obsahujici czech.sty "z cstexu".

: 2. robi niekto na podpore slovenciny v babeli? - nieco tam je ale je to velmi velmi ubohe
To robila Janka Chlebikova, dozna to patrne vylepseni v dalsi verzi
babelu.
: 3. ake vyhody mi prinesie babel oproti csTeXu bez babelu
Bude siren automaticky ve vsech distribucich latexu,
nebude treba upravovat programu vyuzivajici standardni
podpory vicejazycnych dokumentu (LyX apod.), domluvite
se i s LaTeXisty ve svete (t.j. muzete poslat clanek
majici kvuli referencim pouzitou ceskou podporu do casopisu apod.).

O teto problematice bude mluvit pan Snajdr na seminari SLT'98
v Jevicku (pripravuje verzi czech stylu unifikujici soucasny stav a
podporu v babelu).

Zdravim
Petr Sojka

: Taro
: > Vie mi niekto poradit, ako mu podhodit skhypen
: > bez rusenia Babel-u ?
: >
: > Dakujem
: >
: > Martin
: >
: > PS: v TeX-u som uplny zaciatocnik :)
: >
: > --
: > Martin Krumpolec <krumpo at pobox.sk>
: >