Dva dotazy

Vit Zyka;phd student zyka at cmp.felk.cvut.cz
Mon Oct 19 16:35:31 CEST 1998

Dobry den,

rad bych se zeptal na dva, znacne rozdilne, problemy.

1) Jeden kolega ma nakresleno asi 30 obrazku do sve knihy v TeXCADu
   (vystup LaTeX picture environment) a (pochopitelne) se mu prestaly
   libit. Chce je kreslit v Corelu, ci necem podobnem... Nevite o nejakem
   konvertoru, ktery by alespon trochu usnadnil prekresleni?

2) Protoze budu psat trochu slozitejsi m-fily pro Matlab a chci, aby byly
   citelne i (minimalne) pro meho skolitele, rad bych je tvoril v duchu
   ,literate programing`. Na CTANu jsem vsak primou podporu pro Matlab
   (tedy nejlepe nejake mtangle a mweave) nenasel. Take jsem uvazoval o
   psani v Mittelbachove doc stylu pro TeX (matlab ma komentarovy znak
   take %), ale vadi mi, ze lze psat kod jen sekvencne, tak jak bude
   vysledny kod. Mate nekdo nejaky tip?

Za kazdy napad dekuje
Vitek Zyka
Ph.D. student, CVUT FEL