muj nazor na banner encTeXu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Fri Nov 27 23:43:34 CET 1998

Petr Olsak pise:
>Omlouvam se, ze ma slova vyznela (zvlaste po vyteckovani urcitych pasazi)
>takto ostre. Chtel jsem rici, ze se domnivam, ze dalsi diskuse na toto tema
>na teto skupine nema smysl, protoze jsem se jako autor enctexu takto
>rozhodl a takto se citim za vec zodpovedny pouze pred autorem TeXu.
>Za funkcnost enctexu se ale samozrejme citim zodpovedny vuci uzivatelum.

Dekuji za omluvu a rad ji prijimam. Z puvodni formulace jsem nabyl
dojmu, ze jsem asi clenem jakesi intelektualne menecenne skupiny
(mnozina cstex at cs.felk.cvut.cz minus Petr Olsak), se kterou nestoji
za to vest vecnou diskusi, coz me osobne ponekud zamrzelo. Jsem rad,
pokud jsem se mylil.

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938