muj nazor na banner encTeXu

Leo Hadacz hadacz at math.muni.cz
Fri Nov 27 15:26:37 CET 1998

Antonin Strejc pise:

> Typicky olsakovsky zpusob reakce na kritiku. Preji autorovi enctexu,
> aby Donald Ervin Knuth nezareagoval na pripadnou vyzvu k diskusi
> stejne odmitavym zpusobem.
>
> Antonin Strejc

Nutno ale podotknout, ze ten Nemec zareagoval daleko hur. Krom toho, jestli
chcete diskutovat, tak by mozna bylo dobre aspon zhruba vysvetlit, k cemu je
enc rozsireni dobre a naopak, proc se mu nekteri tak brani. Proc nestaci
\usepackage[latin2]{inputenc}? Protoze v plainu nic takoveho neni? Pokud to
nekdo nekdy publikoval napr. ve Zpravodaji, tak se omlouvam za svoji
neznalost. Mimochodem uz si nepamatuji, kdy mi nejaky Zpravodaj naposledy
dosel. Uz je to hodne hodne davno.

Leo

 _                 _    _     hadacz at math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/