csBibTeX

Josef Feit jfeit at dior.ics.muni.cz
Tue Nov 17 17:12:41 CET 1998

XKRIVANJ at cs.felk.cvut.cz (Krivanek Jaroslav) writes:

>Dobry den,
>zacal jsem zapasit s BibTeXem v ceskych dokumentech a narazil jsem na
>tento (asi zase trivialni - ne tak pro mne) problem:
>Pokud ma pulikace vice autoru, v seznamu literatury se objevi slovicko
>'and' (pral bych si 'a'). Co s tim?
>Predem diky za vsechny odpovedi,
> Jaroslav Krivanek

custom-bib  (CTAN, supported)

Jazykove specificke veci jsou ve zvlastnich souborech,
muzete si snadno pripravit vlastni pro cestinu (nemuzu
poslat, nemohu downloadovat soubory).

krome and -> a   je tam i spousta jinych veci
(edition->vydani, mesice, atd.), ve forme kompletni
a ve zkratce.

custom-bib a natbib (rovnez v supported) vam umozni
snadno pripravit nejruznejsi bst styly, zejmena pro
ceske casopisy.

Rozhodne bych napred vyzkousel tohle, btxhack atd. az
v pripade, ze nevystacite.

Problem, ktery zustane, je ceske trideni seznamu literatury
podle autoru v nekterych stylech.

JF