csBibTeX

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Nov 17 16:10:43 CET 1998

> Dobry den,
> zacal jsem zapasit s BibTeXem v ceskych dokumentech a narazil jsem na
> tento (asi zase trivialni - ne tak pro mne) problem:
> Pokud ma pulikace vice autoru, v seznamu literatury se objevi slovicko
> 'and' (pral bych si 'a'). Co s tim?
> Predem diky za vsechny odpovedi,
>  Jaroslav Krivanek
>
> (aha - instalace, kterou pouzivam je emTeX z math.feld.cvut.cz)

Soucasti baliku emtex je rovnez soubor bibtex4b.zip,, v nemz mimo jine
naleznete soubory btxdoc.tex a btxhac.tex. Po jejich prelozeni (jsou
v latexu) dostanete dokumentaci k bibtexu a zejmena k jazyku, kterym
se pisi styly pro bibtex (to je ten druhy soubor). Pri trose usili
z toho urcite pochopite, kde asi hledat ve stylovem souboru *.bst
a pak vymenit and za a.
Zdravi
       Jaromir Kuben