Zvyrazneni LaTeXove syntaxe v Emacsu

Michal Kocer kocer at ipex.cz
Mon Nov 2 22:49:04 CET 1998

> Pouzivam lazy-lock-mode v Emacsu pro zvyraznovani LaTeXove syntaxe.
> Funguje to celkem dobre, az na interpretaci znaku '$' v prostredi
> verbatim. Emacs zvyrazni nasledujici text, jako by se jednalo o
> zacatek vzorce.
>
> Neexistuje nejaka oprava? Zatim by mi stacilo, pokud bych vedel, jak
> "vypnout" specialni interpretaci znaku '$'.

Ja pouzivam jiz delsi dobu AucTeX (rozsireny LaTeXmode) a font-lock-mode
ftp://ftp.iesd.auc.dk/pub/emacs-lisp/auctex.tar.gz
http://www.iesd.auc.dk/~amanda/auctex/
v Emacsu 19.34 a jsem maximalne spokojen.
Myslim, ze pro emacs zatim  nic, co by zpracovani (La)TeXovskych
dokumentu resilo takto komplexne, neni.

Pekny *
		M<