dviwin nebo windvi?

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Wed May 20 15:33:45 CEST 1998

Jiri Osoba (osoba at vyvoj.jablotron.cz) wrote:
[... rec je o windvi ]
>Ja ho zkusil (mam zlib.dll od MiKTeXu) a vypada docela dobre.
>Zobrazil EPS tak, jak jsou vlozeny pro dvips, akorad si nejak nevedel
>rady s PS pismy, ale to jsem se ho vubec nesnazil konfigurovat,
>proste jsem ho jen spustil. Dokument, ke kteremu existuji
>nagenerovane PK fonry nalezl a zobrazil bez jedine konfigurace (je
>pravda, ze mam rozchozenou web2c konfiguraci pro pdfTeX, takze z toho
>asi vysel). Vice zkusenosti snad zitra, hlavni instalaci TeXu mam
>doma.

Zkousel to nekdo s emTeXem? Asi to bude trochu slozitejsi. Co to je
kpathsea z distribude web2c? Existuje ekvivalent csTeX pro web2c
distribuci (myslim ekvivalent dodavany k emTeX)?

P.

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218