Potize s dviwin

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon May 18 17:51:54 CEST 1998

> Instaloval jsem dviwin nekolika uzivatelum (i kdyz sam Windows nepouzivam)
> a podobne hlasky jsem dostaval, kdyz fonty nebyly ve spravnych adresarich.
> Vse se da nastavit, informace jsou v helpu, ale nesnadno se hledaji.
> Bohuzel jsem uz zapomnel, jak jsem to delal.
>
> Zdenek Wagner

Myslim, ze problem je nekde jinde. Zkusil jsem zpracovat jednoduchy
text s jednim typem pisma (font csr10 ci smr10) bez diakritiky. Pri
pouziti stylu czech vse probehlo hladce, bez jeho pouziti se objevi
hlaseni. ze font cmr10 byl nahrazen fontem csr10, coz se da ocekavat
podle nahrazovaci tabulky v dviwin.sub. Zobrazeni je ale v poradku.
Navic ona zminena chyba se objevuje jen nekdy (presneji u nekterych
souboru) a pri pouziti baliku czech jsem ji zaregistroval pouze
jednou.

Jsem bohuzel nucen pracovat pod MSW a prohlizec dviwin neni skutecne
to prave orechove. Napriklad pri pouziti fontu s rozlisenim 600 dpi
nemuzu zobrazit celou stranku. Patral jsem po nejake alternative, ale
na nic jsem nenarazil. Ovsem dnes se objevila zminka o prohlizeci yap
(jestli se dobre pamatuju). Da se pouzit s emTeXem?

Jiri Zelinka