Potize s dviwin

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon May 18 16:46:33 CEST 1998

On Mon, 18 May 1998, Jiri Zelinka wrote:

> Dviwin mi pri zpracovani anglickeho textu v LeTeXu (bez
> \usepackage{czech}) neustale hlasi
>
> Font cmr10 at 600 dpi from d:\emtec\fonts\ljh_cbas.fli is invalid
>
> a pak nic nezobrazi. Pricemz prohlidkou souboru dviwin.sub jsem nabyl
> dojmu, ze tento font se vubec nema pouzivat, jelikoz se substituuje
> na csr10.
> Pri pouziti \usepackage{czech} jsou fonty v poradku.
> Zkusil jsem jeste pridat [12pt] k \documentclass{article},
> v tom pripade si zase stezuje na font csr12, totez i v pripade, ze
> pouziji \usepackage{czech}
> [...]
Instaloval jsem dviwin nekolika uzivatelum (i kdyz sam Windows nepouzivam)
a podobne hlasky jsem dostaval, kdyz fonty nebyly ve spravnych adresarich.
Vse se da nastavit, informace jsou v helpu, ale nesnadno se hledaji.
Bohuzel jsem uz zapomnel, jak jsem to delal.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/