Pisma `multiple master'

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon May 18 16:44:01 CEST 1998

On Mon, 18 May 1998, Petr Olsak wrote:

> [...]
>
> MinionMM.pfb je priklad Multiple Master fontu. Obsah souboru zmnl8ac6.pro
> je zde:
>
> /zmnl8ac6 /MinionMM findfont
> dup begin [ 360 460 6 NormalizeDesignVector ConvertDesignVector ] end
> makeblendedfont definefont
>
> Ta cisla 360 460 6 charakterisuji konkretni rez v prostoru moznych rezu,
> zde: "Minion light weight, 8a encoded, condensed at 6pt size". Pro kazdy
> jednotlivy rez je tento .pro jiny, ale zavadi stejny /MinionMM
> PostScriptovy font.
>
> O tom, na kterych RIPech tyto Multiple Master fonty funguji a na kterych

Umi to urcite Acrobat Reader a ostatni programy z teto rodiny. Pokud to
neumi nejnovejsi GhostScript, pak je temer jiste, ze nejaka budouci verze
to umet bude. Firma Aladdin se snazi naprogramovat co nejvice, aby
GhostScript umel generovat a prohlizet PDF a k tomu MMF patri. Od beznych
PS tiskaren to ale v soucasne dobe ocekavat nelze.

> Petr Olsak

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/