Mezera mezi radky ?

Jaroslav Snajdr snajdr5 at students.zcu.cz
Mon May 18 14:26:55 CEST 1998

On Mon, 18 May 1998, Jaromir Dolecek wrote:

> Mimochodem, ve stylu article potrebuju jeste nastavit mezeru kolem
> textu (vlevo, vopravo, nahore, dole). Narazil jsem na \oddsidemargin,
> \evensidemargin a \marginparsep, coz mi vicemene postacuje na
> nastaveni vzdalenosti od bocnich okraju.  Nemuzu vsak najit nic,
> co by melo nastavovat vzdalenost od vrchniho/spodniho okraje papiru.

Zkuste styl geometry.sty, ktery umoznuje nastavit velmi snadno veskerou
geometrii stranky. Napr.

  \usepackage{geometry}
  \geometry{hmargin=2cm,tmargin=3cm,bmargin=5cm}

To nastavi pravy a levy okraj na 2cm, horni na 3cm a dolni 5cm. Ma to
spoustu dalsich parametru, se kterymi se da spekulovat -- viz dokumentace
(stahnete ze CTANu geometry.dtx a prozente jej LaTeXem).

-jns

| Jaroslav Snajdr                             http://home.zcu.cz/~snajdr5 |
| snajdr5 at students.zcu.cz (MIME welcomed)               FIDO: 2:423/33.15 |