Mezera mezi radky ?

Jan Serak xserak at fi.muni.cz
Mon May 18 14:09:23 CEST 1998

Jaromir Dolecek wrote:
> Mimochodem, ve stylu article potrebuju jeste nastavit mezeru kolem
> textu (vlevo, vopravo, nahore, dole). Narazil jsem na \oddsidemargin,
> \evensidemargin a \marginparsep, coz mi vicemene postacuje na
> nastaveni vzdalenosti od bocnich okraju.  Nemuzu vsak najit nic,
> co by melo nastavovat vzdalenost od vrchniho/spodniho okraje papiru.
> Zkousel jsem nastavovat \headsep a \topmargin, ale to zda se nema
> vliv.
Existuje v dokumentaci k fancyheadings (styl pro LaTeX) celkem hezky
obrazek stranky s urcenim, co jakou vzdalenost ovlivnuje. V LaTeXu
je to primarne \hoffset, \voffset, \textwidth a \textheight.
Vrele Vam doporucuji clanek Page layout in LaTeX od Pieta van Oostruma,
ktery je na CTANu spolu se stylem fancyheadings.

--
						Jan Serak