TeX pro MS Win nebo UNIX?

Milan Sorm sorm at fi.muni.cz
Mon May 18 09:33:06 CEST 1998

Antonin Strejc wrote:

> Se vsemi argumenty uvedenymi v [...] souhlasim.
>
> Ani ja nebudu pomerovat platformy. K otazce volby OS jen dodam, ze
> pri rozhodovani o mozne zmene platformy hraji svou roli (bohuzel)
> i dalsi aspekty: celkove vyuziti pocitace, na kterem pracuji,
> pouzitelnost jineho SW (treba jiz draze zakoupeneho) nez jen TeXu,
> zastaraly HW, slozitost, casova nemoznost ci neochota studia jine
> platformy atd.

o to by treba ani tak neslo (ja mam windoze jen kvuli texu, jinak mam
vsechno v linuxu), ale proste se mi nedari rozjet v linuxu cestina a
texu pod linuxem jakbysmet :)

dokud proste nebude nejaky inteligentni zpusob (*.rpm), nebude to tak
jednoduche prejit do un*xu i v teto oblasti. EmTeX alespon pise cesky
hned po nainstalovani...

milan

> Jinak uz bychom asi vsichni pracovali pod OS unixoveho typu :-).
>
> Antonin Strejc

> Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938
> Czech Technical University in Prague                 Computing Centre
> Czech Republic                               Zikova 4, 166 35 Praha 6

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5
46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm at fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/