Cestina v MIKTeXu

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Thu May 14 16:21:32 CEST 1998

> Dobry den,
>  doted jsem pouzival emTeX a v nem LaTeX, ae protoze me nebavilo
> neustale restartovani do dosu, kdyz chci texovat a zpatky kdyz chci
> browsit, zkusil jsem nainstalovat MIKTeX. Stahnul jsem ho z
> ftp.fi.muni.cz. Vsechno je pekne, jen nemuzu rozchodit cestinu - ceske
> fonty mam nainstalovane (ze pisu v 1250 a fonty jsou il2, to uz si
> vyresim prekodovanim .tex pred vlastni kompilaci). Dokonce v plainu se
> daji pouzit - pokud zadam \font\cs=csr10\cs , tak to 'funguje', ale
> reseni to neni zrovna idealni a pro LaTeX mi to nepomuze. Poradite mi
> [...]

Z kontextu jsem usoudil, ze se jedna o praci pod Windows95 (pripadne
me vyvedte z omylu), pak mi ale neni jasne to restartovani do DOSu.
Ja jsem nemel nejmensi problemy pri pousteni z DOSovskeho okna, obcas
tento postup jeste pouzivam, kdyz chci vyuzit nekterou z nabidek,
kterou dava ovladaci prostredi pro pocesteny emTeX - tedy program
MNU. EmTeX pouzivam v podstate porad, jenom ho poustim z
WinEDT.

Jinak o cestine pod MIKTeXem se tu uz nekolikrat psalo, zkuste
prohledat archiv konference. Vlastni zkusenosti nemam a podrobne jsem
to necetl.

Jiri Zelinka