Cestina v MIKTeXu

Jakub Mrazek mrazek at fi.muni.cz
Thu May 14 16:04:53 CEST 1998

Dobry den,
 doted jsem pouzival emTeX a v nem LaTeX, ae protoze me nebavilo
neustale restartovani do dosu, kdyz chci texovat a zpatky kdyz chci
browsit, zkusil jsem nainstalovat MIKTeX. Stahnul jsem ho z
ftp.fi.muni.cz. Vsechno je pekne, jen nemuzu rozchodit cestinu - ceske
fonty mam nainstalovane (ze pisu v 1250 a fonty jsou il2, to uz si
vyresim prekodovanim .tex pred vlastni kompilaci). Dokonce v plainu se
daji pouzit - pokud zadam \font\cs=csr10\cs , tak to 'funguje', ale
reseni to neni zrovna idealni a pro LaTeX mi to nepomuze. Poradite mi
nekdo, prosim ?
Predem diky ...

-Lef

|  Jakub Mrázek    |            mrazek at fi.muni.cz           |