Ceske ps-fonty v TeTeXu v Debianu

Pavel Voch voch at econ.muni.cz
Tue May 12 09:41:02 CEST 1998

Dobry den,

[...]

Dekuji vsem. Uz to funguje. Problem byl v tom soubor psfonts.map je v
adresari .../dvips/base misto .../dvips/misc.

Kdyz jsem predtim udelal cat rawfonts >> dvips/misc, tak jsem
predpokladal, ze se to pripoji za konec a kdyz jsem potom kontroloval
jestli ten soubor je tam kde si myslim, nedoslo mi, ze jsem ho tim
prikazem vytvoril :-)

						Pavel Voch
You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery