.pfm/.pfb -> .afm ???

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon May 4 15:15:49 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Vim, ze se tady o tom uz psalo, ale ja neposlouchal, protoze jsem to
> nepotreboval
> a nerozumel jsem tomu (a ted to potrebuju a nevim, kde je archiv teto
> konference) --
> moc se omlouvam, ale:
>
> kde je potrebny software pro Linux, ktery mi z .pfm nebo dokonce .pfb
> vyrobi
> metriku .afm (vim, ze prijdu o kerning a ligatury, ale pro dana pisma mi
> to nevadi).

Sejmete si ftp://ftp.muni.cz/pub/tex/CTAN/dviware/dvitops/printafm.ps

a instalujte potrebny pfb font do Ghostscriptu a napiste:

echo /PSovy-Nazev-Fontu printafm | gs printafm.ps > metrika.afm

Ve vystupnim fontu metrika.afm je potreba odrezat nekolik prvnich radku
(dalo by se do pipy zaradit nejaky head ci neco podobneho).

Petr Olsak