Nekolik hloupych dotazu (pisma, postscript atd.)

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Mar 26 14:06:31 CET 1998

On Thu, 26 Mar 1998, Bohumil Chalupa wrote:

> [...]
> spousta programu, ktere produkuji postscript (a PFB jsou jim ukradene -
> tedy, pardon, abych se neocitl na horke pude ;-) - mam samozrejme na mysli
> obrazne vyjadreni toho, ze tyto programy nepouzivaji PFB).
>
> Jsem mirne zmaten vetou "nejsou k nim AFM".
> Nevim, zda ma znamenat pouze, ze tyto AFM nejsou v instalaci OS/2,
> nebo ze jde o nejake "zvlastni" fonty, odlisne od "normalnich" Times,
> Helvetica a Courier, a ze k nim AFM neexistuji vubec (nebo nejsou dostupne).
> Jinak by mela odpoved na puvodni dotaz znela ano.
> Samozrejme pro toho, kdo ma legalne koupeny OS/2.

Fonty jsou koupeny pro pouziti v OS/2 a tam AFM nejsou treba, proto nejsou
v instalaci. Jine pouziti odporuje licenci.

> Zdravi
>          Bohumil Chalupa

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/