Nekolik hloupych dotazu (pisma, postscript atd.)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Mar 26 09:18:10 CET 1998

On Wed, 25 Mar 1998, Z. Wagner wrote:

> Ano i ne. Jsou to normalni PFB soubory, takze funguji s kazdym programem,
> ktery tomuto formatu rozumi. Nejso k nim ale AFM. OS/2 pouziva vnitrne
> svuj vlastni OFM, ktery si pri instalaci jinych fontu udela z AFM, u
> techto systemovych je to zrejme provedeno uz na instalacnim CD. Jsou to
> ovsem komercni fonty, za nez musite zaplatit licencni poplatek. Ten je pro
> legalni uzivatele zahrnut jiz v cene systemu.

Jestli se nepletu, tak AFM by mely byt verejne, protoze je musi pouzivat
spousta programu, ktere produkuji postscript (a PFB jsou jim ukradene -
tedy, pardon, abych se neocitl na horke pude ;-) - mam samozrejme na mysli
obrazne vyjadreni toho, ze tyto programy nepouzivaji PFB).

Jsem mirne zmaten vetou "nejsou k nim AFM".
Nevim, zda ma znamenat pouze, ze tyto AFM nejsou v instalaci OS/2,
nebo ze jde o nejake "zvlastni" fonty, odlisne od "normalnich" Times,
Helvetica a Courier, a ze k nim AFM neexistuji vubec (nebo nejsou dostupne).
Jinak by mela odpoved na puvodni dotaz znela ano.
Samozrejme pro toho, kdo ma legalne koupeny OS/2.

Zdravi
         Bohumil Chalupa