tisk zrdcadlove obracene

Tomas Davidek davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz
Thu Mar 19 16:18:17 CET 1998

On Thu, 19 Mar 1998, Jan Hubicka wrote:

> Dobry den,
> potreboval bych pro tiskarnu vyrobit postscript ale tak, aby byl
> zrdcadlove obracene (dal se vytisknout na folii). V dvips jsem nic
> takoveho nenasel. Nevite jak toho docilit? Potreboval bych to vyresit
> docela nutne do soboty..
>
> Mam standardni distribuci teTeXu plus nejaka ta pocesteni, tak pokud mozno
> z tech baliku, co tam uz jsou, nebo pomoci neceho, co jde sehnat na
> inetu.. Pri nejhorsim jsem to ochoten vyrenderovat ghostscriptem do
> obrazku, preklopit gimpem (nebo necim takovym) a zase prevedst do
> [...]

Reseni je nastesti jednoduche - pred vanoci mi ho doporucil pan Sojka.
Vygenerujte PostScript a za %%EndComments (nejlepe mezi BeginSetup a
EndSetup) vlozte soubor mirror.ps, ktery je k mani napr. na
      ftp.muni.cz:/pub/tex/local/cstug/sojka/mirrorps/

Stejneho vysledku lze asi dosahnout i v dvips (viz. mail pana Kubena nekdy
z prosince), ale tohle reseni mi pripada nejjednodussi.

Zdar preje
            Tomas Davidek

 E-mail : davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz,
	  Tomas.Davidek at cern.ch