tisk zrdcadlove obracene

Jan Hubicka hubicka at ta.jcu.cz
Thu Mar 19 15:53:07 CET 1998

Date: Thu, 19 Mar 1998 15:29:06 +0100 (MET)
From: Jan Hubicka <hubicka at tabor.ta.jcu.cz>
To: csTeX at felk.cvut.cz
Subject: Tisk zrdcadlove obracene

Dobry den,
potreboval bych pro tiskarnu vyrobit postscript ale tak, aby byl
zrdcadlove obracene (dal se vytisknout na folii). V dvips jsem nic
takoveho nenasel. Nevite jak toho docilit? Potreboval bych to vyresit
docela nutne do soboty..

Mam standardni distribuci teTeXu plus nejaka ta pocesteni, tak pokud mozno
z tech baliku, co tam uz jsou, nebo pomoci neceho, co jde sehnat na
inetu.. Pri nejhorsim jsem to ochoten vyrenderovat ghostscriptem do
obrazku, preklopit gimpem (nebo necim takovym) a zase prevedst do
postscriptu. Obavam se ale, ze se mi potom ty soubory uz nevejdou na jednu
disketu a tak bych chtel pokud mozno lepsi reseni.

Honza

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!