Q: \showboundingbox (ramecky) v TeXu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Mar 11 14:25:01 CET 1998

> generovany box neni presne tak velky, jako obrazek. Lepe receno, BB
> neni presne tak velky (chyba +/- 0.5 bp). Podle toho, kterym smerem
> jde odchylka, nastane bud situace, ze mezi rameckem a obrazkem je
> skvira (coz sice nevadi pri bilem pozadi, ale pri jinem velmi),
> anebo v opacnem pripade dokonce eps obrazek 0.4pt sirokou linku nekdy
> zcela prekryje (coz vadi vzdy).

myslim si, ze zaokruhlovacia chyba je podstatne mensia nez rozlisenie v
ktorom sa to vypisuje. Nie je pes zakopany v tom, ze sa inac "vyrastruje"
obrazok a inac (alebo nijak) ramecek?

Ja som sa tiez natrapil, kym som vytvoril svoj vlastny graficky vystup
do TeX-u z grafickeho FORTRAN-u s tym, aby uz fortranovsky graficky vystup
obsahoval TeX-ovske veci. Najprv mi nesedeli presne hrubky a vzdialenosti.
Po "vyrastrovani" to slape bezvadne.

Zdravi
           Ladislav Bitto