Podivny tisk DVI

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Fri Mar 6 09:43:12 CET 1998

> Napr. ovladace z emTeXu vam na dalsi strance pokracovat nebudou.
> Je mozne, ze se cisla stranek dostanou do takove blizkosti okraje,
> ze tam uz tiskarna netiskne (mam pocit, ze nekdy staci aby tam
> zasahoval okraj boxu). Zkuste zkratit stranku predefinovanim
> "\footskip" nebo "\textheight".
>
> Josef Tkadlec

Neni vylouceno, ze by pomohlo nastavit posunuti tisku na papiru pomoci
vhodnych paramtru, tj. v emtexu
+left-margin
+top-margin
v konfiguracni souboru (napr. emtex\data\dj.cnf).
Doporuduji vyzkouset tisk na souboru emtex\doc\czech\adjust.tex od pana
Olsaka. O konfiguraci pod jinymi systemy bohuzel nic nevim.

Jiri Zelinka