Podivny tisk DVI

Josef Tkadlec tkadlec at math.feld.cvut.cz
Fri Mar 6 09:29:34 CET 1998

Petr Chocki Kacenka wrote:

> Dobry den,
>
>     mam nasledujici problem. Pisu v LaTeXu. Kdyz si vysledek
> prohlednu pomoci preview, tak tam cisla stranek vidim. Kdyz si to
> same poslu na tiskarnu, cisla stranek nemam. Pripada mi to divne.
>
>     Pouzivam DeskJet 690C a dela mi to proste pravidelne.
>
>     Premyslel jsem, ze se to jiz z nejakeho duvodu na stranku
> nevejde, ale zbyvaji tam cca 3 cm a ocekaval bych, ze by se stranka
> dotiskla na dalsi stranku.
>
>     Potreboval bych to vysvetlit ;-))

Napr. ovladace z emTeXu vam na dalsi strance pokracovat nebudou.
Je mozne, ze se cisla stranek dostanou do takove blizkosti okraje,
ze tam uz tiskarna netiskne (mam pocit, ze nekdy staci aby tam
zasahoval okraj boxu). Zkuste zkratit stranku predefinovanim
"\footskip" nebo "\textheight".

Josef Tkadlec