Vertikalni centrovani

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Mar 4 10:21:47 CET 1998

> ani shadowbox nerobi problemy. Ja som takto zvladol kopu tabuliek.
> Namiesto rozpisu mozete na urychelnie zapisu pouzit makro.
>
> Zdravi
>                    Ladislav Bitto
>
> \shadowbox{\begin{tabular}{|c|c|}\hline
> \parbox{28mm}{ \begin{center}a \end{center}} &
> \parbox{28mm}{ \begin{center} a\\b\\cc\\dd \end{center} }\\\hline
> \end{tabular}}

Stejneho vysledku dosahnete jednodusim zpusobem,kdyz pouzijete styl array,
ktery je standardni soucasti latex2e (packages/tools). Ten ma novy
specifikator pro sloupce m{dimenze} (a dalsi - viz dokumenace k tomuto
stylu), ktery prave odpovida uvedenemu umisteni \parbox, centrovanych
vedle sebe. Takze by to vypadalo nejak takto:

\usepackage{array}

\begin{tabular}{|m{28mm}|m{28mm}|}\hline
\begin{center} a \end{center} &
atd.

Zdravi
       Jaromir Kuben